Ciclo de Conferencias Café con Sal

web logoO programa "Café con Sal" é un ciclo de conferencias abertas sobre diversos temas de investigación mariña que a ECIMAT ven desenvolvendo dende o ano 2011. O principal obxectivo é o de ofrecer un punto de encontro entre investigadores, alumnos e profesionais do sector do mar co fin de compartir coñecementos, xerar debates e novas ideas que sirvan de xerme de posibles colaboracións. Este programa pretende ademais contribuir á difusión da investigación mariña realizada na Universidade de Vigo e no resto de centros de investigación da nosa área mediante a grabación en vídeo e a publicación de todas as presentacións.

As conferencias teñen lugar no salón de actos da ECIMAT o segundo xoves de cada mes (salvo excepcións), entre as 11 e as 11:30 h.

Nos seguintes enlaces pódense consultar os programa das últimas edicións, así como os resumos, videoconferencias e presentacións das ponencias xa realizadas.

A VIII edición constará de 12 ponencias distribuídas ao longo do ano 2018 que serán anunciadas nas nosas webs. O programa será publicado nos próximos días.

Próxima conferencia:

25 de xaneiro: Inauguración - Emilio Fernández Suárez, Oceanografía Biolóxica (Universidade de Vigo).