RemediosOfértanse dous contratos para realizar dúas teses doutorais mediante "el programa estatal de ayudas para la formación de doctores (ayudas FPI 2017)" e baixo o proxecto REMEDIOS ("Role of mixing on phytoplankton bloom initiation, maintenance and dissipation in the Galician rías").

REMEDIOS é un proxecto de investigación do Programa Estatal de Investigación, Desenvolvemento e Innovación Orientada aos Retos da Sociedade da convocatoria de 2016, financiado polo Ministerio de Economía, Industria e Competitividade que integra a un equipo multidisciplinar formado por máis de 20 investigadores pertencentes á Universidade de Vigo (UVIGO), o Instituto Español de Oceanografía (IEO), o Consello Superior de Investigacións Científicas (CSIC), o Instituto Tecnolóxico para ou Control do Medio Mariño de Galicia (INTECMAR), a Universidade de Southamptom (Reino Unido), o Institute Française pour L´Exploration da Mer (Ifremer) e o SCRIPPS Institution of Oceanography (EEUU).

Condicións

• Duración do contrato: 4 anos
  • Salario bruto anual: 16.422 euros
  • Axuda de 6.250 euros para a realización de estancias e matrícula no programa de doutorado
  • Programa de doutoramento en Ciencia, Tecnoloxía e Xestión do Mar (Campus do Mar)
  • Lugar de traballo: Universidade de Vigo (CTM2016-75451-C2-1-R) (praza 1) e Centro Oceanográfico de Vigo (Instituto Español de Oceanografía, CTM2016-75451-C2-2-R) (praza 2)

Requisitos

• Estar matriculado ou admitido nun programa de doutoramento, no momento da formalización do contrato.

Criterios de valoración

• Grao en Física, Matemáticas, CC do Mar, Bioloxía (ou equivalentes)
  • Bo expediente académico
  • Bo nivel de inglés
  • Coñecementos de programación (MATLAB, R, PYTHON)
  • Curiosidade, capacidade crítica, creatividade

Proceso de solicitude

Presenta a túa solicitude a través da sede electrónica da Secretaria de Estado de Investigación, Desenvolvemento e Innovación antes do 18 de outubro de 2017 ás 15:00 horas, solicita máis información a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. e Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo., e consulta os avances do proxecto a través de Facebook.

Convocatoria completa